Nya tag. yes

Nu kommer jag fan börja blogga igen, tänker ta ut allt här, tänker skita i vad andra tycker.  Aaaaallt kommer stå, har jag gjort nått dumt så jaa då tar jag den smällen sen i så fall. Vet att det inte kommer va särskilt många läsare i alla fall, lustigt när jag inte har bloggat på femtioelva år typ. Behöver ha ett ställe där jag bara kan dampa av mig. Dagbok är för mesar, i do it the awesome way där alla kan läsa om mitt skitliv som till och från faktist är ganska bra endå. 
En del är ganska förbjudet att få veta faktist,  men kommer ha små kodord som inte någon dum jävel kommer fatta i alla fall. Okej dubbelmoral på mej när jag skriver att allt kommer stå, men det kommer ju faktist stå fast omformulerat. Om det handlar om någon viss person eller nått sånt så kommer den personen garanterat fatta fast jag inte skriver namn, för sååå kul ska vi inte ha det! Bara för att jag nu tänker öppna upp mig så betyder det inte att folk i min omgivning vill det, så lite respekt får jag väll ta och visa.  
Frågar någon om nått som står i bloggen så kommer jag inte svara på det, så är ni nyfikna behöver ni inte ens tänka tanken. Mamma och pappa lär väll inte va stolta,  så gör mig en tjänst,  speciellt mamma - ge fan i att läsa min blogg. Älskar er!
 
 
 
 
Ja det va väll det. 
 
You only live ones. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0