livets stora gåta

(Först och främst så vill jag säga att det här med att mina blogginlägg kommer upp på facebook,  det gör jag inte med flit, det kommer upp automatiskt för det är nått skit med bloglovin som jag inte kommer in på. Skit störigt)
 
Och ja, nu sitter jag här i vanlig ordning i mitt kök och kedjeröker mitt i natten samtidigt som jag bara lyssnar på musik och filosoferar. 
 
Har tänkt lite på det här med att jag har alltid sagt efter jag och Amanda gjorde slut att nu jävlar ska jag va singel och det har vatt fruktansvärt skönt att bara kunna tänka på sig själv.
Men fan, nu är vintern påväg, det är fett mörkt ute och det enda jag kan tänka på är att jag pallar fan inte va singel längre. Jag vill så gärna vara det, känns så jävla meningslöst med massa fjuttiga förhållanden hit och dit. Det är bra i början men sen går fan varenda jävla förhållande utför, man blir singel och sen får man börja om på ny kula för att sen gå rakt in i skiten igen. Är så äckligt jävla trött på det där. Låter klyschigt att säga att man vill hitta någon man känner innerst inne att man kan va tillsammans med tills man typ dör, men hur jävla stor är den chansen? 
 
Det är nu frågan vi ställer oss här ikväll.
 
 
Mille, du lämnar mig aldrig, right?

Kommentarer
Postat av: yckopiller

När du minst anar det så kommer du också hitta någon jätte fin tjej eller kille?;) Som du känner att du kan vara dig själv med fullt ut =) Du är värd det bästa ! :) Kom hit och hälsa på snart =) PUSS <3

2013-10-29 @ 09:32:45
Postat av: En beundrare.

Jag älskar din blogg, din stil och allt.
Blogga mera, älskade du.
Och ge aldrig upp, även om livet är svårt.

Kram

2013-11-09 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0