fittångest.

Trodde jag hade blivit av med skiten, mådde så jävla mycket bättre så slutade ta mina antidepressiva.  Men idag har jag fått bevis på att det inte alls har försvunnit.  Fick gå hem två timmar tidigare från jobbet ikväll för jag inte pallade. 
 
Har en jävligt dålig magkänsla. Ska till läkaren imorgon och kolla upp min cysta i hjärnan som dom hittade för ett år sen..! Känns inte som det skulle va nått men går inte beskriva känslan jag har i magen, eller kroppen överhuvudtaget. Känner mig orolig,  rastlös, svag, hungrig men kan inte äta för jag mår illa. Kallsvettas gör jag också. Är trött men kan inte sova för jag har sån ångest över nått, men vet inte vad.
Kanske blandar ihop den med magkänslan, jag vet inte. Gränsen mellan dessa är hårfin. 
 
Jag ser mitt bröst som går upp och ned, det är hjärtats slag som syns. Så hårt slår det. Inte snabbt lilsom, men jävligt hårt. Tänk som att det vore en tung sten som ligger rakt på. Det gör typ ont. 
 
Jag brukar inte va orolig såhär, bara för att gå till läkaren. Därför skrämmer det mig att jag har den här känslan. Varför har jag det? 
 
Behövde skriva av mig. Nu ska jag ta en cigg och så ska jag återgå till sängen. Puss 
 
 

Kommentarer
Postat av: Suss

ÄLSKAR DIG OÄNDLIGT, OÄNDLIGT MYCKET o FINNS ALLTID HÄR FÖR DIG <3 <3 <3

2013-10-11 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0