drama drama drama

Asså dra åt helvete hur mycket drama det är runt omkring mig nu. Är det inte den ena är det den andra och allt blir bara kaos. Jag försöker alltid att inte blanda in mig i nått med endå hamnar man mitt i smeten.
Jag vill innerst inne inte någon människa illa, man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad men ibland brister det. Jag ber om ursäkt om jag någon gång är dum mot någon annan människa men förmodligen är det för att det är så mycket runtomkring.  Kanske inget att skylla på men ärligt, jag försöker vara en sån bra människa som möjligt för man får tillbaka så mycket mer! 
Jag vill att folk pratar med mig om det är nått och vad jag än säger eller gör så är tanken bakom det hela en god tanke och vill inget illa fast det kan uppfattas så ibland. Ärligt.
 
Jag vill inte höra mer skitsnack bakom andras ryggar, för jag kommer inte att prata med er om det i alla fall. 
Jag vill inte heller att ni kommer till mig och frågar om jag vet någonting om någon annan, fråga den personen själv i så fall. Va rak och ärlig och säg vad du tycker, men till den personen, och säg det på ett bra sätt. 
 
En människa kanske inte har en aning om att den gör fel på nått sätt och hur ska den personen då kunna ändra på sig om skitsnacket går bakom ryggen?
 
Tänk alltid tvärtom. "Hade JAG velat det här?".
Som sagt, behandla andra som du själv vill bli behandlad så kan inget gå fel.
Såra aldrig en annan människa, visa medkänsla. 
 
Hoppas ni som läser det här får er en tankeställare.
Ta hand om er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0