prata gay, yupp

Idag har jag vatt och dansat med min barndansgrupp i Gunnebo som jag gör varje måndag,
då åker jag även med en kille hem (i 40 års åldern) som jobbar på fritidsgården där.
Så idag när vi satt i bilen påväg hem så frågar han nått i stil med "ah men du har ingen pojkvän eller så som du är mycket hos då?", jag säger "va" och han upprepar frågan. Jag tänker till ett tag om jag ska säga som det är eller inte, men jag säger tyst att "ne jag har faktist flickvän" och skrattar lite i hopp om att han inte ska vara homofob och typ spotta mej i ansiket och kasta ut mej ur bilen (haha), men det verkade han inte ha några problem med utan säger bara "Jaha" jätte glad typ :)
Jag berättade för honom att jag inte visste om det var någon så smart idé att ha berättat det för barnen när dom har frågat om jag har kille. Men då sa han bara att om det var någon av barnen som hade tagit illa vid sig och sagt till sina föräldrar och att föräldrarna sen skulle ringa fritidsgården, så skulle han stå på min sida :)

Han sa att alla får vara som dom själva vill, och att det inte är nått man kan rå för, han sa även att han inte fattade hur man kunde tycka om någon av samma kön, inte på ett dåligt sätt då, utan han sa bara att han aldrig skulle kunna se sig med en kille, men att han verkligen inte hade något imot dom som är homosexuella. Fy vad fel det låter till mot skillnad vad han sa och hur han sa det, han sa så bra saker, men det låter inte bra när jag skriver ner det, hah :)

Det finns inget slut på att komma ut för människor, men ingen har verkat ta det illa och tagit avstånd som tur är, utan har bara sagt att "fan så coolt" och sånna grejer! fattar inte varför det är coolt, men bättre att höra det än nått som lebbäckel eller nått, hah! Det va nått precis innan sommaren som va nu då en kompis hade sagt till en kompis till mej att hon aldrig skulle kunna duscha med mig, ifall jag skulle kolla, eller hur det var.
För det första har hon och jag känt varandra ett bra tag och har aldrig duschat tillsammans så varför skulle vi duscha tillsammans nu?
och för det andra, varför i helvete skulle jag kolla? Bara för jag är gay betyder det inte att jag är desperat och tänder på allt kvinligt som rör sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0