Bi - Gay

Ett videoinlägg om mitt nyfärgade hår (lila) och svarar på en kommentar, wöp


Kommentarer
Postat av: Hjelmen

Håret såg svart ut tillaaaan inte lila :D men såg att du tagit bort septum igen snyggare utan faktiskt (A) men skönt för dig att du kommit fram till hur allt känns och så och glad att du är lycklig med amanda :) tkr att vi tjejerna i klassen får ses snart dock!!!

2012-02-29 @ 00:06:41
Postat av: L

Jag läste precis en blogg där hon hade värsta fördomarna om folk med självskadebetéenden och trillade av någon anledning in hit. Och då så såg jag ett videoinlägg där du undrar vad vi ville läsa om. Så ja, Jag är nyfiken på vad au anser / har för "erfarenheter" gällande det.



puss

2012-03-11 @ 16:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0