Satans gutt hörni

Igår kväll skrev jag på face att jag ska ta tag i mitt liv vilket innebar att jag skulle börja träna, käka nyttigare, kaaaaanske sluta röka och börja sola (det kanske inte är att ta tag i livet, men man ser ju fräshare ut).
"Imorse" när jag vaknade vid 16.00, det första jag gjorde va att dra fram godispåsen, fyfan så dåligt av mej!
Fick fan lite ångest och började storstäda hela lägenheten och tryckte i mej lite soppa! Och så fort jag har gjort detta meningslösa inlägg så ska jag slänga min blekfeta röv på golvet och göra situps (stavning?).

Frågade även Bex om hon ville börja träna, så på måndag drar vi och simmar! Fysatan så fiiiint!
Besök hennes mongo blogg här och släng en elak kommentar :)

Snuskigt gammal bild, från typ 4-5 år tillbaka, mums




Kommentarer
Postat av: (:

Va hände me dig och linus? va inte ni förlovade? Trodde ni fortfarande va tillsammans bara att du lämnade han utanför bloggen. Blev lite chockad när ja såg att du hade skaffat dig en annan.

2011-09-16 @ 12:09:35
Postat av: Stjaartis

Hej! Jag svarar här eftersom du inte har länkat någon blogg eller e-mail som jag kan svara till :P



Alltså vi var i stort sätt bara som kompisar, inte romantiska eller nått sånt mot varandra så vi bestämde oss för att göra slut. Och det där med att vi var förlovade då, vid en punkt i vårat förhållande kände jag att det verkligen var han jag ville vara tillsammans med, gifta mej med och allt sånt. Men tillslut kände jag inte så längre och det kändes fejkat att gå runt med en ring på fingret som skulle visa att vi skulle gifta oss så jag sa att jag inte ville vara förlovad med han längre. Så vi avbröt förlovningen men va fortfarande tillsammans! Och så tog det ca 2 månader eller nått skulle jag tro, och så gjorde vi slut. Hoppas du fick ett tillräckligt svar på dina frågor! Kram

2011-09-18 @ 06:06:54
URL: http://stjaartis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0