Niagrafallen i näsan

Halla bajskorvar! Jag är dödligt sjuk typ. Min näsa rinner som fan och här sitter jag i en iskall bil för att Cotten är inne på en arbetsintervju och jag fick inte följa med, buhu! Fast hade jag vatt med så hade hon med stor sannolighet inte fått jobbet, jag hade vatt jobbig och förstört för henne, mohaha! Känns skapligt mongo att blogga från mobilen, känns som jag skriver lustiga saker som inte alls har någon mening! Och så har jag upptäckt att jag inte kan lägga in bilder i ett inlägg, och det suger ju lite fan hörni! Ne, nu ska jag dra på högsta volym och dunka sönder! Ciaoooo! :D

Kommentarer
Postat av: rebecka

tönt, smsbloggar du eller ? isf är det ju bara att du skickar bilden som ett mms :)

2011-09-28 @ 14:55:38
URL: http://rebeckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0