Halsband

Halla fan!
Vaknade precis och insåg att jag har fått sova ut min 3e dag i sträck nu utan att Herman väcker mej under natten! Såååå stolt är jag över han!

Alltså för någon månad sen skulle jag beställa ett halsband, tänkte bara beställa ett kvinnomärke typ och så va jag inne på en sida och hittade ett jättefint, äkta guld halsband fast med 2 kvinnomärken som satt ihop och jag tänkte, ja men varför inte liksom! Så idag kom det nertryckt i mitt brevinkast och rakt ner i kattlådan! :D

Eftersom det är Herman som har valt ut "sin" plats och såklart blev det mitt innanför dörren! Menmen, så länge han inte håller på och äcklar sig på golvet är det lugnt! :D


Och så bjuder jag på lite smygreklam åt jobbet, som jag för övrigt drar till vid 17.00 :)


Kommentarer
Postat av: rebecka

va snyggt !:D vilken sida va det och vad fick du pröjsa? :) puss

2011-09-07 @ 20:08:05
URL: http://rebeckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0