Råttbajs, päls och spya

Ja ni brudar! Nu undrar ni varför i helvete jag har en sådan äcklig rubrik, men det ska jag ta och tala om för er!
Min skumma brud springer runt här och städar och putsar för fullt när hon trycker ur sig "Här ligger det råttbajs och päls". Och nej det är inte så att det har råkat hamna där på den fina hyllan bland alla gamla spritflaskor och sånt skit utan det har hon lagt där självmant till minne av sina råttor. RÅTTBAJS - vafan? Päls kan jag väll kanske förstå, men råttbajs? Hon som är så jävla kliniskt ren av sig sparar fucking råttbajs på hyllan av alla ställen!
F-R-E-E-E-E-S-H-T!

Och nu till spyan då.. Fast det är egentligen ingenting äckligt på det sättet, utan jag skrev bara med det i rubriken för jag ska vara så äcklig som möjlig, så ni får se mer av mitt sanna jag :) Spyan nu då - inatt när vi skulle gå och lägga oss så hade herman spytt på golvet bredvid sängen, och när jag tog bort det så såg jag att det var mycket mer under sängen också! Usch, sånt blir man nervös på, vet inte alls varför han hade gjort det heller :(

Nu ska jag gå och kissa , puss :)






Kommentarer
Postat av: sanna

var köpte du ditt kvinnomärkessmycke?

2011-11-06 @ 13:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0