Ensam och hårig

Tjaaaaaaaaa, sitter ute och röker och fashineras av att en tjej kan ha så håriga ben som jag har just nu! :love: Sådär lagom taggit med när benen nuddar varandra. Jag är det levande exempel på att man kan ha skäggstubb på benen! Men det blir väll så tillslut när man har rakat dom sen man va sådär 10 år. Inte så jävla illa pinkat Matilda - nej jag vet!
Jag sitter helt ensam i lägenheten och suktar efter sms (heter det så?), men det är ingen som verkar vilja skriva till mej! Ingen som vill komma och hälsa på mej heller, kanske beror på mina håriga ben som gör det rätt omöjligt att ens ta sig in i lägenheten! Så himla busigt och fräsht :)

Ikväääääääll ska det drickas med Tove, får se vilka som hänkar! Imorgon blir det jobb på Palladium och på söndag drar jag till Cotten! Och det är i stort sätt vad min helg handlar om, inte allt för mycket, blö!

Nu orkar inte jag skriva mer, för jag vet att ingen läser i alla fall! Behövde bara någonstans att skriva av mej om mina håriga ben eftersom jag inte har några kompisar som vill dela detta med mej!

btw, Herman va förjävlig inatt, han bet mej överallt och lite till. fan för mitt liv




Och så vill jag påpeka att jag saknar mitt hår lite faktist, att man aldrig kan få vara nöd






Tja då!





Kommentarer
Postat av: Bex

haha så söt du är :D

vinterpäls ftw! ;)



söt bild på Herman för övrigt... lär ju inte alls ge mardrömmar eller så xD



dessutom är du sjukt fin oavsett vad du gör med ditt hår! men jag saknar mitt svarta, så jag förstår dig, kind of.



ha en awesome helg! <3

2011-10-14 @ 19:12:43
URL: http://bexchili.blogspot.com
Postat av: rebecka

vaaafaaan jag hade velat vara med och dricka! KUL ATT BLI TILLFRÅGAD

2011-10-14 @ 20:27:26
URL: http://rebeckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0