damp.se

Jag har gjort en video på mej och babe som jag försöker lägga upp, men det är ett jävla tjat om nån jävla skit om att jag inte får spela upp den i mitt land för någon jävla lag bara för jag har låten "good life" i videon!
Och varför i helvete skulle jag inte få lägga upp den liksom? Under videon på youtube kommer det ju upp automatiskt vem det är som sjunger och sånt skit, och det är väll bara bra för dom att låten sprider sig mer eller? Rätta mej om jag har fel! Nu kämpar jag för fullt för att hitta en låtjävel som funkar, vilket jag inte tror kommer funka vilken låt det än är! Men jag ger fan inte upp! blööö

Kommentarer
Postat av: rebecka

dåååå vet vi :)

2011-10-12 @ 15:05:19
URL: http://rebeckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0