orkar....inte

Hallaaaaaa

Har fett damp och vill inte blogga, men eftersom jag är fruktansvärt trogen till mina läsare och älskar kommentarer så ska jag svara på en kommentar häääääääääär

Fick frågan om vart jag har köpt mitt halsband med de 2 kvinnomärkerna, och det ska jag ta och tala om!
Jag har faktist köpt det inne på qx.se på deras shop där, hah! :D Dock står det att det ska va äkta guld vilket jag inte tror ett skit på eftersom det inte finns någon liten ful stämpel, men det skiter jag i :) puss

Btw, Amanda är fett mongo och sååå liten

tja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha käften lillskit, skapligt me stryk du kommer få asså.. så passa dig! :')

2011-11-07 @ 16:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0