svar, bilder








hej. kan du inte lägga upp bilder på dina tatueringar och dina piercingar? Vill du göra fler piercingar/tatueringar? Vad hade du tänkt dig i så fall? D: kraaami



Svar: Hej, Ja såklart jag kan det, här kommer bilder på dom :)
Pssst... ja jag har fuskat lite med brännan på bilderna eftersom jag vill att ni ska tro att jag faktist fick lite färg i USA, deprimerande att mina skills är så fruktansvärt dåliga :cool:





















Och såklart jag har fler planer ;) Bland annat vill jag sätta in en anchor piercing  under båda nyckelbenen, men hade tänkt att vänta med det tills jag börjar jobba (viket är inom en månad) så jag har pengar till att göra båda samtidigt och även kunna ha pengar över resten av månaden, hah :)
Och såklart ska jag göra armen nu på fredag!

Efter sommaren vill jag tatuera resten av vänsterarmen, men har inte riktigt bestämt vad än. Vet att jag ska ha en pinuppa på över armen som ska vara vid en gammal sterio på nått sätt, allt ska hänga ihop med allt som finns runtomkring. Och på nått snyggt sätt vill jag försöka få med ett par rosa balettskor :)
Temat kommer liksom vara sånt jag brinner för, dans och musik! Längtar aset ska ni veta ;)

Behöver nog inte skriva mer eftersom ingen läser texter i alla fall, utan kollar bara på bilder.. eller är det bara jag? hah! Gonatt på er mongon :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0