Matilda och Lisen bloggar yaaaaoooo

Lisen:
Hej! :D
Jaha ja...Det är jag som är lilla Lisen Fisen. Jag har Matilda hos mej nu, full som satan är hos, nej jag skojar bara ;) Vi har sjungit singstar i snart fem timmar, vilket leder till ganska hesa röster. Jag tror ingen av oss kommer kunna prata imorn... Matilda och jag har haft djupa samtal idag och har öppnatoss en hel del, vilket jag tycker är toppen :D
Nu sjunger m´Matilda med Marcus.. Dom sjunger "Reason", klockan är över ett och jag tror inte grannarna blir så glada snart.
matilda läste mitt projektarbete förut.. Hon är en av tre som har läst det, så ajg litar på henne ill 100%. Konstigt egentligen att vi inte har umgåts innan.. Vi har alltid pratat om det, men jag har alltid varit upptagen. Eller hur Matilda visst ärdet konstigt?:P

Matilda:
Ah fan, full är jag allt :)
Är det redan fem timmar vi har sjungit ? :O helvete vad fort tiden går!
Lisen kommer nog inte kunna prata, men med mej är dej nog nemas problemas ska ni se ;)
Ah som sagt, en jävla massa djupa samtal :D
Lisen - Klockan är snart halv 2 :O
Lisen projektarbete gjorde mej ledsen, hjärtat slog stenhårt och jag fick svårt att andas faktist.
Hon sa att hon litar på mej till 100%, kan säga att hon är en av de få jag litar på med, faktist!
Det är verkligen inte många jag litar på till 110%, men lisen är fan en av dom..!!
Egentligen är det väll bara 2-3 stycken jag verkligen litar på, sorgligt nog..


Menmen, nog på depp, nu ska vi skrika sönder de röster vi har kvar, fuuuuuuuuck yeaaaah!!




Btw, har ni kollar in min allra sexigaste kompis eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0