Guten tag :D

Hej små fina fis vänner :D
Idag är det en bra dag känner jag, kunde ett tal på matteprovet imorse, så jag hoppade av kursen :D
Så nu framöver har jag sovmorgon till tolv varje torsdag, så jävla fina grejer!

Igår hade jag dans själv med dom små i Ankarsrum, efter 5 timmars dans i skolan så är man rätt trött i huvudet fan, och så ska man ha dans med dom 2,5 timma till och dom pratar mer än häften av tiden, huvudvärk! :(

Men på tisdag ska vi ta med den äldre gruppen till våran skola så ska dom få testa på att dansa med spegel i våran danssal, som förövrigt luktar fis pga ventilationen..!!
Ska bli kul att se hur mycket dom kommer stå och kolla in sig själva i spegeln och stå och pilla sig i håret, brukar bli så när man inte är van att dansa vid en spegel, hah! :D



Kom ihåg när jag tog den här bilden, tyckte jag hade jätte långt hår, men fy vad kort det var såg jag nu :O




Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare.. lovar (A)

hiihihi den bilde har jag på datan (A)

2011-04-01 @ 13:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0