Godmorgon världen

... Eller vet inte om man kan säga godmorgon, men god förmiddag dååå?

Har nyss ätit frukost, har precis tagit mej en kopp varm kopp rykande kaffe medans vi kollar på 2012.
Tror fan helt seriöst att vi kommer dö då, det finns många som säger att dom inte tror på det, men kan fan slå vad om att dom kommer sitta där dagen innan och skaka tänder, vilket jag kommer göra :(

Igår va vi och bowlade och drack lite, gick åt helvete för mej, men när det bara var en kvart kvar typ så gjorde jag fan 3-4 strikar på raken, fina grejer :D
Sen drog vi hem till Lisen och Tobias och sjöng oss hesa med singstar, ljuva toner ska jag säga er ;)

Ne, nu ska vi dra och ta ut pengar.


Ps, jag har världens bästa pojkvän som jag aldrig vill förlora! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0