Fan så härligt, juuuuueee

Vaknade för tre timmar sen av att solen stekte på som fan genom fönstret, då va klockan alltså sju :O
Öppnade fönster, men fan ingen skillad..!

Ikväll hoppas jag att Lilla Tove och Robin kommer till mej och röker vattenpipa och slänger i oss en skvätt vitt vin, mums! Eftersom mamma och pappa ska vara hemma så blir det husvagnen som gäller, så kom gärna och hälsa på ;)  

Jävla Tove som inte kan svara på mina sms då :( Fast efter att hon ringde mej, stupfull, igårkväll så förstår jag nästan varför hon inte svarar på mina sms som jag började skicka vid 8..
Hon snackade om att hon hade haft sex på toan eller nått, tss så söt :)

Dagen morgonlåt för att få igång peppandet till er alla som ska supa röven av er ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0