Dusch på ingång

Rawr, nu ska jag ta mej en stekande dusch, fyfan va skönt säger jag bara!
Linus står och rakar sig just nu, så då tänkte jag "Men vafan, då hinner jag slänga upp ett helt meningslöst inlägg på bloggen.. YES!" För det är väll sånt ni tycker om, eller? ;)

Ni får gärna komma med förslag om vad ni vill att jag ska blogga om!
Dagen outfit är rätt onödigt eftersom jag alltid går i mina vanliga svettiga mjukisbyxor och någon ful tröja till :)

Igår pratade jag och Matilda om att vi ska starta en blogg, "minbussresa" typ :D
Då får folk skicka in in bilder eller videos på saker som händer på deras bussresa eller om dom bara vill berätta roliga saker som har hänt :D Kul ju!
Jag har massa bilder och videos på folk som sover, sånt hade vatt as kul att lägga upp ju, och att folk kan skicka till oss så vi lägger upp det och kanske ger en liten länk ;)

Det är väll en kul idé?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0