Att kunna lita på

Hej :D

Nu har det löst sig mellan mej och den tjejen som ska ha sagt det där med att jag ska ha haft ätstörningar.
Det är inte så, och tydligen sitter min kusin och ljuger för mej om att den här tjejen har sagt så.

Jag har äckligt svårt att kunna lita på folk, men att kunna lita på sin släkt trodde jag var en självklarhet, eller?
Som skrev i några inlägg sen, så är det kanske bara 3 pers jag verkligen litar på, som jag vet inte säger ett ljud om det är nått jag har berättat för dom. Tänk på dom som inte har någon?

Det är skönt att kunna prata ut om saker och ting, det tycker väll alla?
Har jag någonting som jag tänker på, som ligger och trycker så måste jag få ur mig det.
Annars får jag huvudvärk och känner mig sjuk. Någon mer som känner så?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0