Blattenatt, typ Diba! (:

Good evening!

Måste bara berätta för ett jag rent ut sagt höll på att skita på mej förut när jag skulle gå hem från jobbet HELT SJÄLV och åskar är ett rent helvete! Och när jag väl kommer hem, tror ni inte strömmen går då eller?
Här ligger jag helt själv med datan som håller högst en timma utan laddare, och så slocknar hela lägenheten!
Fyfaaaan! Ringde pappa med en gång och sa åt dom att komma hit, men vet ni vad han klämmer ur sig?
"Äsch, tänd lite ljus och läs en bok" - JAG ÄGER INGEN BOK!

Jag tänkte att hur i helvete ska det här gå när datan dör?! Men när det är 30 min kvar av batteriet så hoppas strömmen igång! Kvällens lycka ska jag säga er!

Ikväll får ni inget videoinlägg, mohaha! Ne men jag kände att jag ska göra ett videoninlägg när jag väl har nått viktigt att säga, vilket är aldrig, så håll inte andan! :D

Har pratat med Diba nu med om pride, och självklart skulle hon jobba! Men hon skulle försöka byta bort det, och fan för henne om hon inte fixar det!


Japp, alla älskar Tillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0