Läser hellre bloggar än bloggar

Åh jag bloggar aldrig längre, jag vill blogga men har inget att skriva om.
Istället nöter jag andras bloggar som en galning.
Och har hittat den mest bästa bloggen i hela världen tror jag
Tryck här för att komma in på Monicas blogg, vilket jag tycker ni ska göra!
Hon och hennes flickvän verkar ha den mysigaste kärleken man kan hitta, åh :)

Men nu till mitt egna bloggande. 
Jag vet att jag inte uppdaterar så ofta, nu var det alldeles för länge sen, 
och varje gång jag lägger upp ett sånt här inlägg så lovar jag alltid att jag ska bättra mej och göra inlägg varje dag - flera gånger om dagen. Håller i sig en vecka då jag börjar uppdatera kanske en gång varranan dag sen lägger jag ner för jag är typ besviken på mej själv att jag inte har uppdaterar varje dag som jag hade lovat.

Så nu har jag kommit fram till att jag ska inte lova nått, utan jag ska uppdatera med jämna mellanrum när jag har nått vettigt att säga och att jag ska inte ska behöva känna mej tvingad till att blogga, hah :)
Så bara blogga för mej själv, jag behöver väll inte ha några läsare bara för att blogga, för det finns ju alltid någon som hittar hit och kanske påverkar jag någon med nått som jag har skrivit, som Monica har påverkat mej :)

Kram på er!


Bilden är tagen av mitt hjärta
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0