Duktig tjej!

Har faktist lyft på min blek feta röv idag och pallrat mej till skolan, dock har jag bara suttit still och kollat på flickorna när dom har dansat :)

Nu när jag kom hem var jag tvungen att byta ena plåstret på magen eftersom det kom in vatten i ena igår,
skapligt äckligt det var när jag tog bort det gamla och man såg att såret delade på sig (eftersom det bara var tejpad och inte sytt), man såg verkligen skinnet, typ in i magen, blää :(
Tur att jag inte behöver byta dom andra nu så dom hinner läka innan det ska bytas!



Japp, jag på bilden :thumbup: not


Kommentarer
Postat av: Jeanette blomberg

Hej, hur blev det såhär. Har själv fått ett sår på magen. Mvh/ jeanette

2013-10-23 @ 19:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0