Dag 4 - mål, drömmar, önskningar

Mitt mål just nu är att gå ut skolan med skapliga betyg, sen ska jag börja jobba, vänta på att Linus ska sluta skolan, om han nu inte slutar samtidigt som mej :)
Sen flyttar vi till Göteborg (redan bestämt) och där ska jag fortsätta plugga inom musik till sångpedagog (4-7års utbildning) eller plugga Ekonomi, mattelärare kanske :D




Mina drömmar och önskningar är såklart att det ska hålla mellan mej och Linus hela livet!
Vilket jag tror kommer bli lätt eftersom vi aldrig bråkar, vi diskuterar :)
Skapligt skönt att slippa all jävla bråk som jag annars har vatt van vid... i typ, 2 år?

Jag och Linus har redan pratat om hur lägenheten ska se ut, och att jag ska få mej en liten iller som till och med kommer få ett eget rum, de ni :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0