Dag 3 - favoritårstid!


Haha, kolla tove vilken liten smygis hon är :blush:



Men måste säga att favoritårstid är helt klart sommaren!
Har redan börjat kolla efter massa sommarkläder, och framför allt sommar skor!
Är galen i kilklackar, men det kan bero på att jag inte kan gå i andra klack skor :)
Kilklack är döhärligt ju, känns precis som att gå i vanliga skor, bara att man blir längre då, hah!
Bara dom inte är för klumpiga, eftersom jag har så smala ben så ser det bara ut som två långa pinnar som sticker ut, och ett par maffiga, feta skor gör det ju inte bättre!



Ligger här och lyssnar på massa typisk sommarmusik, blir helt galen!
Jag vill köpa massa nya kläder, men har aldrig pengar till det..
Ska sluta röka, japp! Försent med ett nyårslöfte?

Linus ska snart byta rum med så han kommer ha sitt rum precis vid altan,
värsta nice ju till sommaren, så man kan dra på lite go musik, och sen sätta sig där ute och bara vara hela kvällen! Fy nu längtar jag så mycket så jag spricker snart!

Emmaboda blir det med, lätt! Och så fyller jag år, 19 yo! Inget speciellt..
Och så få springa runt i bekini och kunna visa upp sina tatueringar, för dom syns ju inte på vintern när man går runt fullt påklädd! Blö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0