Dag 1, jag - japp!

10 sanningar!



1. När jag blir tillsammans med någon så blir jag som besatt av personen
2. Jag fiser mycket när jag har mens, höh (H)
3. Jag faller för personlighet och utseende, inte kön
4. Jag lever alldeles för mycket på pappas pengar
5. Jag är aldrig nöjd
6. Kan inte sova själv
7. Enligt mitt BMI så är jag underviktig
8. Jag har sveriges äckligaste morgon-andedräkt
9. Turkisk-peppar shot gjorde så att jag somnade på paladium-toaletten i 3 timmar, blev hämtad av vakten och hela paladium var helt tyst, det höll alltså på att stänga.
10. Slarvar för mycket med mina p-piller, så har i stort sätt mens var 3:e vecka


Va det något ni inte visste? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0