Bra dag!

Hej! :D

Idag har mycket rätt ut sig känns det som, och sånt är ju grymt skönt!
Blev lite bråk med Linus igår, sen vid lunch idag i skolan så ringde jag honom
och pratade lite, då sa han "har du använt datan nått?" Och det hade jag ju inte,
så han sa att jag skulle kolla den, och då frågade jag vad det var jag skulle kolla,
då sa han bara "ah men typ face book"
Jag ville ju veta med en gång, så jag loggade in på face från mobilen,
och då kom jag in och såg att han hade skrivit att han älskade mej typ,
och sen inte mer med det. Sen senare när jag skulle sätta mej vid datan så
öppnar jag den och det trillar ut en stor lapp, och jag tänkte
"men vafan är det här då?" så vände jag på den och så var det värsta gulliga kärleksförklaringen typ!
Blev så glad att jag bröjade gråta!

"Du är så söt så det är nästan farligt att pussa på dej för att man kan få hål i tänderna, men som tur är har jag tandläkar försäkring :)"

Hah, snutt :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

vill ju bara visa alla hur söt du egentligen är gumman :) puss

2011-02-09 @ 21:14:34
URL: http://rebeckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0