2 låtar kommer lastat

Hallå där kött och blåbär!
Jag har 2 fula videoinlägg till er! Den första spelade jag in för några dagar sen när mådde som värst, men som den tuffaste i världen som jag är så visar jag det inte i videon! :) Anledningen till att jag inte la upp den då är för att mitt internet suger fårballe, och det tar 2 timmar att få in en video på youtube för att jag sen ska kunna lägga in den här på bloggen! Men vad gör jag inte för er liksom?

Den andra videon spelade jag in nu ikväll!
Hostar upp min ofödda tvilling mitt i sången med, mums :)
Även kul att jag alltid blir fruuuuktansvärt snygg på stillbilderna! :love:
Och ja jag suger på gitarr, och ja mitt självförtroende ligger på topp, hah!

Sa jag att jag är kär föresten?






Kommentarer
Postat av: Anonym

vår låt <3 saknar dig å tycker om dig. såååååååååååååååå in i helvete min lilla player ;)

2011-08-24 @ 23:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0