wtf?

Goder morgon!
Efter en satans het morgon så ligger jag här nu i Linus säng och trycker i mig en kanelbulle som hans mamma bakade igår kväll, mums!
Det luktade i hela lägenheten, så himla gutt :)

Vaknade med en knöl (?!) under armen , den gör ont :( Det är inte så att den syns, men den känns..!!
HAR JAG FÅTT CANCER??? Har även en i andra med, men den har jag haft i typ 2 veckor -.-
Jag använder ju "absolut torr" som verkligen är skit bra, har använt den i flera år, då slipper man lukta svett fast man inte ens har deo på sig och den är as bra när man dansar typ, för när man uppträder så blir man ju jätte varm och svettas men inte under armarna..!! Superduper bra :)
Den typ torkar ut eller nått och man behöver bara ta den en gång i veckan!
Men nu funderar jag på om det är den lilla jävel som har gjort det här mot mej..!! eller cancer -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0