Yes..

Tjenis, va ett tag sen jag skrev, förlåt för det!
Känns inte som jag har haft lusten, har liksom varit sjuk en hel vecka :(
Har inte kunnat ta några kort heller med våran nya kamera eftersom pappa hade med den till London, men nu är han hemma igen, så ska försöka få med mej kameran så det inte bara blir en massa tråkig text överallt här på bloggen..
Jag vet ju själv hur tråkigt det är att läsa, det är ju mest bilderna man kollar på, så jag ska ta tag i det... bara för eran skull :*


Tänkte bara säga också att jag har världens finaste älskling som jag verkligen tycker om.. Mår dåligt så fort vi inte är! Herrom dagen satt jag och målade lite på papper, Linus som är så underbar tog bilden och ramade in den och hängde över hans säng! Så jävla söt! Sen tog han kort på det och redigerade bilden lite, så jag slänger upp den! :)




Jag älskar verkligen dej Linus! :*




Me and Bex right now.. Pratar om resan (:



Haha fan va bad hon är! Smisk borde hon ha :*

Kommentarer
Postat av: bex

hahhaha, du är bad! My bad girl!

2010-09-14 @ 21:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0