Tillan och Tessan, hissar och dissar


 Husvagnen - Såklart, jag och Tessa funderar på att byggo bo här inne, vilka härliga tider! Här inne har vi både el, värme, internet och så kommer vi kunna leva på en jävla massa skitsnack..!! 
 Turkiet - En vecka supande, ätande och solande med dom allra bästa, klart som fan vi hissar det, inget snack om saken ;)
 Robert är neger - fråga mej inte, vet inte vad Tessa tänker med.. Hon ville hissa det i alla fall :)


 Ex-pojkvänner - Efter att nu ha läst massa gamla konversationer så förstår vi nu vilka äckel dom var.. Synd att man inte släppte taget tidigare.. Sorligt men sant, yeye!
 Utan smak på mat - Ja fyfan, nu när jag är förkyld så har jag ingen smak eller luktsinne. Sjukt jobbigt! Ni vet precis vad jag menar, tror alla har stått på det! blää
 Lång väntan - Att behöva vänta på nått, som nu t.ex. det är fan 4 veckor kvar tills vi drar, hatar väntan, vill ju dra nu nu nu.. Men kommer sakna Linus jätte mycket :( Men ska bli skönt att slippa bajs sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0