Tess häng (y)

Nunnar sönder med Tessa i husvagnen :) Sitter och dricker lite i våran ensamhet, är inne på jätte gott vin..!!
Även chips och dipp, satans fina grejer, majs(bajs)kolvar med - Fääärska, tss :)
Jag är vuxen nu, gick och fixade ett ICA kort så jag ska få sån där bonuscheckar ni vet, höh!
Handlar dock aldrig på ICA men jag känner mig vuxen om jag har massa olika kort i plånboken, det är sant! (a)


Här är två videos på Tessas sjuka humor, hon tycker verkligen dom är skit kul.. hah





Har även en massa fula cam bilder och en video på Tessa, men håller på att ladda upp videon på youtube så jag kan lägga in den på bloggen :)
Men det tar typ 200 år för den att bli klar, så jag får vänta lite, det står att det är 17 min kvar...........
Nu har jag väntat 5 min typ, men det står att det är 15 min kvar.. Segt ju :(
Äsch lägger upp dom sen när det är klart :) Så kika in sen så har videon kommit upp :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0