Sjuk, fyfään

Hej mina sötisar!
Jag mår som en påse skit vilket har gjort att jag inte orkade ta någon bild igår och lägga upp.
Skulle egentligen ha åkt till finaste Linus idag, men blev inte så eftersom jag inte vill smitta honom :(
Istället tvingar jag hit Tessa, för henne skiter jag fullständigt i om hon blir sjuk :* tss

Slänger upp bild på tattueringen :) Min arm är ju inte så tjock så texten syns inte när jag tar kort rakt över liksom, aah ni fattar :)
Det står i alla fall "Watch over us beautiful angel", en text som jag tog ifrån låten som vi skrev till Alexandra som jag även sjöng på hennes begravning. Så tattueringen betyder mycket!
Här kommer den i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0