Måste.... sova

Är så jävla trött, men kan seriöst inte somna när jag inte ligger bredvid Linus, det är verkligen skit jobbigt! :(
Hade jag haft pengar så skulle jag köpa ett hus till mej och Linus och sen skulle vi leva lyckliga där i alla våra dagar! Men tyvär så blir det ju inte så, för jag är den fattigaste i världen..!!
Skulle verkligen vilja bo tillsammans med honom, då skulle jag vara så lycklig!
Självklart har vi det bra, och jag är hos han i stort sätt varje dag, men endå! Hade ju varit helt sjukt underbart att vara i skolan och sen när man slutar så vet man att man ska hem till sin älskling, och vet att han finns där och att man får träffas varje dag!
Det är många som tröttnar om man är med samma person i flera dagar, men jag måste verkligen vara med den jag älskar varje dag, annars får jag ett nervöst sammanbrott typ..!!
Måste verkligen försöka sova nu..!!


Här får ni en gammal bild, då man "inte" var fjortis! :)

Kommentarer
Postat av: bex

...kan ju säga...

att det är pretty damn underbart att bo tillsammans med den man är tillsammans med ^^

2010-09-22 @ 14:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0