Kallt!

Godmorgon mina hönor! Det är äckligt kallt ute, längtar så sjukt jävla mycket till Turkiet, att bara komma bort från kylan! Idag försov jag mej inte, härligt ju..!!
Vaknade bredvid det allra finaste som jag aldrig kommer släppa, för han är den bästa man kan tänka sig, och det lovar jag! Om alla hade haft en sån som Linus så hade alla varit så lyckliga och det skulle inte vara krig! :D





Har fortfarande ingen kamera, ska hem och hämta den, även ska jag åka och kolla på kläder :)
Sen blir att att dra till viken och vara med mina Lesbiska vänner, Fia och Amanda! :* Ne där ljög jag lite (eller?), ska i alla fall in och mysa med dom hos Amanda! :*


 

Puss, jag tycker om er! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0