Hos babe :*

Har nu kommit fram till min sängkompis :*
På fredag är det bara 2 veckor kvar tills vi åker, och det är så jävla galet så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Ska supa mej dyngrak varje kväll och vakna på något sunkit ställe och inte alls veta vart jag är..!!


Nej inte riktigt :) Jag ska ha det så sjukt bra med mina fina tjejer! Min blogg kommer bombas med en jävla massa bilder, och det vet jag att ni tycker om :) Dock kommer jag ju inte kunna blogga på en hel vecka eftersom jag tänker inte spendera en minut framför datan, ska ta vara på tiden, ska sova max 2 timmar varje natt.. Får ju inte gå miste om nått, och när jag kommer hem till sverige ska jag ligga och dö hos Linus i en vecka typ :) Härliga tider! Så jag hoppas ni håller mej trogen fast ni inte får nått att läsa på en vecka :*


Jag har fastnat för den där låten ni vet, den danska.. Har hört den innan men har aldrig tyckt att den har varit så bra, men nu nöter jag verkligen! :) Hoppas dom kör den i turkiet, då jääävlar..!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0