High on life, fuck yeah!

Var hälsad pullor!
RESAN ÄR BOKAD! Är så sjukt pepp så ni anar inte..!!! Så den 1 oktober drar vi, bye bye Sverige! Mwhihi :*
Vi kommer ha 2 tvårumslägenheter då jag, Tove och Bex sover i en, och Tessa, Lisa och Matilda kommer sova i en! Så skönt att kunna fixa egen mat och så!

Lägger upp lite bilder så ni för se hur jävla gutt vi kommer bo i en vecka!









Kommer inte kunna sova natten innan vi åker och när vi väl är framme så kommer jag leva på små rosa moln!
Åååh, längtar så mycket!
Nu blir det att skriva packningslista för jag vill ju verkligen inte glömma nått!
Har ni några råd på vad man kan ha med sig för att göra det hela lite roligare, så skriv ;)


Kommentarer
Postat av: ems

ta inte med någon jacka, väääldigt onödig packning.

och typ seriösa klänningar är inte heller av min rekomendeation :D

2010-09-05 @ 11:06:29
URL: http://emiiilyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0