Hemskingar är bra!

Tessa gjorde i stort sätt hela min dag! Kollade på massa videos jag har på datan, hittade både det ena och det andra som jag verkligen inte var beredd på att se. Tyvär sånt jag inte ville se..!!
Men sen kommer alla dom här videorna på Tessa upp, och tårarna spröt rakt ut!
Hur patetiskt är det inte att sitta och as garva i sin ensamhet? Men det stoppade inte mej inte, haha!
Jag gick i stort sätt ner på knä över msn och baaad Tessa att jag skulle få lägga ut den värsta videon, men inte då!
Glädjedödare! Eller inte för mej, för jag kan ju kolla på den när jag vill, men glödjedödare för alla er små stackare där ute som missar den, för fyfan säger jag bara! HAHA!
Tessa följer även med mej imorgon när jag ska fixa min tattuering, så ett stort hjärta på dej! <3

En annan sak som är kul är att mina läsare har ökat med 10 pers varje dag nu i 3 dagar så 30 fler pers på 3 dagar :)
Har ju nyss börjat blogga igen och än så länge ligger ni på 70 pers idag, så det är kul, puss på er mina fina läsare!
Hoppas ni fortsätter, för jag tycker det är jätte kul verkligen :)


Slänger upp en söt video på Tessa i alla fall :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0