Burr

Det är kallt ute nu ju! Och på Fredag är det bara en vecka kvar tills vi drar...!!!!!
Jag måste sola sola sola så jag inte är så blek när vi åker, och här i kylan sitter det ju inte helt fel att lägga sig i en varm säng under ett varmt solarium, tss :*
Måste börja packa tills vi drar med! Hade ju varit surt om man kommer fram till Turket och så fattas häften, hmm!

 

Rensade igenom min garderob nyss och la in alla kläder och så :) Blev 2 påsar som jag plockade ut med kläder som jag aldrig använder, kändes skönt att bli av med gamla och in med det nya fräsha!
Fick även hem mina underkläder igår som jag beställde förra veckan, allt satt som en smäck :)
Älskar när man bestället hem kläder och allt sitter helt perfekt..!!


Just det, har varit hos min älskade babe hela helgen, även igår till idag! Hur underbart som helst!
Inget kan stoppa oss!
Linus frågade även idag vad jag skulle säga om han kom hem med 2 ringar, vad fan skulle jag säga? :D
Jag älskar Linus så himla mycket och det känns som att vi har varit tillsammans hur länge som hellst men fortfarande är sådär nykära ni vet? Så himla underbart! Jag kommer aldrig tröttna på han eftersom jag har så kul med honom samtidigt som man bara kan ligga still och mysa..!!


Men ska lägga mej och sola nu, tyvär kan jag inte lägga in en bild efter och visa hur mycket brunare jag har blivit eftersom jag inte får någon rand! Härligt att kunna sola utan att ha något på sig! Hatar verkligen ränderna..!!
Skriver sen! Puuuss :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0