Love new stuff <3

Jag älskar att få nya saker, so bad..!! Mamma och pappa är på IKEA idag, så hoppas starkt på en ny garderob :)
Skulle vara så mycket lättare att hålla rent bland kläderma och hålla det i ordning.
Dom ska börja göra ordning Luddes (bror) rum nu, så antar att det är därför dom ska till IKEA från första början.
Bara det inte blir finare än mitt rum, men det tvivlar jag på :)


Min läpp börjar lägga sig nu, som tur är..!! Mamma sa att om jag plockar ur piercingen så ska dom betala en ny, men problemet är att jag får inte ur piercingen, det gör äckligt ont och jag får inte ens tag i den..
Som ni såg på "svullen-bilden" så har jag 2 kulor så att säga, en över som vanligt, men har även en kula typ under läppen, fattar ni? Och om jag skulle göra om den, så skulle den ju bli som vanligt, med bara en kula liksom.
Vet inte riktigt vad jag tycker om det, har inte sett någon som har som jag, det får mej att känna mej lite speciell, fast det bara var ett sne-fel när jag gjorde den.. Menmen..




Här ligger jag med en grymt infekterad läpp men endå ligger jag och tänker på framtida piercningar som jag bara ska ha, och när jag vill ha nått, då vill jag ha det med en gång, så någon gång framöver blir det att ta tag i det :)





Sen får det vara nog med piercingar.. Vet inte vad det är som får mig att vilja göra nya hela tiden..
Tycker om känslan av en förändring, att få någontning nytt som inte är det gamla vanliga.
Men tattueringar är det inte slut på ;)
Vafan, man lever ju bara en gång, klart man ska passa på och prova på nya saker, det är ju sånt jag älskar att göra!


Har inte så jävla många piercingar att komma med nu, har ju bara i naveln, tungan, näsan, läppen och 7 i öronen, men det är ju inga speciella, utan sån som alla har, sån där vanliga, tråkiga som man inte ens lägger märke till.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: RebeccaPersson

ajdå, vad tråkig med läppen där, obehagligt skulle jag tro,, : /



2010-10-23 @ 16:28:35
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: bex

kan ju säga att den i handen aldrig kommer läka eftersom du använder din tumme och leden som är vid det stället i princip hela tiden.

den kommer växa bort, och du kommer ha ett fult ärr kvar isf... visst ser det coolt ut, men jag tvivlar på att det är värt det.



den är på gränsen till en playpiercing ... liksom något man har för att kunna säga "jag piercade handen" men det kommer inte bli bra i längden :P



det du har i överläppen är väl på snudd till en vertikal medusa... har bara sett vertikal labret och vertikala snakebites innan så ah.... pretty cool.

dock lär det ju gå att göra om den likadant igen om du vill ha det så.



men är läppen infekterad är det nog bäsr att ta ur den... så det inte blir värre liksom.

o får du inte ut den själv, boka tid hos läkarn? :S



anyhow, ta hand om dig :)

kramar, Bexy

2010-10-23 @ 16:49:43
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0