Fina grejer, fifan!

Alltså, jag har beställt tid nu..!! Fick tid på fredag klockan 17.30 :)
Den sena tiden är pga att Linus slutar så sent, så vi kommer inte iväg innan 4, hmm :(
Men som sagt, ska inte klaga, nu jävlar ska den göras..!!
Som jag sa i några inlägg sen, vill jag ha nått - vill jag ha det med en gång, och i det här fallet är det ju piercingen. Men vilken blev det nu då? :)



















Såklart det blev örat :) Efter Bexys kommentar så var det självklart att jag inte skulle göra i handen, då hon skrev att den skulle växa bort och grejer.. Så ni vet ni hur det ligger till ;)


Kommentarer
Postat av: Bex

duktig flicka ;)



industrial är väääldigt nice för övrigt :D <3

2010-10-26 @ 01:30:02
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0