Beställt tid

Det är stora grejer på G, nu ska min hårfärg bort.. Kommer vara dödligt nervös..
Tänk så passar jag inte i det? Tänk så ångrar jag mej och vill färga tillbaka - då håret förmodligen kommer gå av.

Tänk så går mitt hår av nu när jag färgar? Tänk så hittar jag inte rätt hårfärg när jag ska fortsätta färga håret med den nya hårfärgen - då jag kommer fortsätta färga själv. Hmm, fan va jobbigt..

Menmen, det löser sig nog förhoppningsvis :) Känner att jag vill ha en förändring..
Det är ett tag kvar, fick inte tid fören den 8:e november, så jag har gott om tid på mej att ångra mej (a)
Men mitt hår kommer nog se såå mycket fräshare ut, vi får hoppas på det bästa :)


Kommentarer
Postat av: Gold

härligt!

Jag ska bara slappa och sånt :)



Vad händer i helgen nudå? :)

2010-10-22 @ 16:23:00
URL: http://simongold.blogg.se/
Postat av: Gold

härligt!



Jag ska nog bara vara hemma :)

2010-10-22 @ 16:38:11
URL: http://simongold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0