Segt som aset!

Bruuuudar! Jag ska bli lebb, kom och ta mej! Mums! Eller jag har ju Tove, but i need some more pussy!
Killar suger kuk!

Har nyss vatt ute med tims äckliga hund, monster är vad hon är!
Sitter här framför datan nu och lyssnar på Lady Gaga - bad romance!
Fattar inte att jag inte har tröttnat på den, dansar ju till den typ 5 timmar i veckan i skolan! WTF liksom!
Ska möta Tove (http://toveankarman.blogg.se/) sen med! Vi ska prata om hur mycket killar är dumma i huvudet, och sen blir det nog att ta en snabbis i snön någonstans! :*

Imorgon blir det fest i aaaa-rum, fredag blir det nog fest i vimmerby, sen lördag blir det fest i staden skulle jag tro!
Men den festen jag längtar mest till är fan den som är den 12e in my hometown! :*
Carro, Johanna och Jens 18-fest! Very nice fan :) Kommer bli en... hmm... speciell kväll! Bråk kanske? ;)
Jag och Sara kommer va snyggst på festen :) Mwhihi, ne skoja! Eller gjorde jag det ? ;)
Är jag fjortis nu för jag skriver att vi ska va snygga? hmm... vad säger ni ? :*

Peeeeepp på fest eller? Den här låten gör mej grymt pepp :) Påminner om Felicia! <3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag saknar dig bby <3

Ska föröska komma den 12:e :)

puuuss

2010-02-25 @ 12:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0