Onsdag = Ferre! :*

God morgon! Vaknade för en halvtimma sen och hoppade in i duschen, och kom nu ut ur den :*
Tim ligger brevid mej i sängen och halvsover, jag bara väntar på att han ska börja gnälla om att jag skriver på datan -.-
Om en timma drar jag och Tove ner till stan, sen ska jag möta pappa, fixa busskort och P-piller and maybe something good for tonight :)

Har lite bråttom! Kommer inte skriva mer idag eftersom jag ska hem direkt efter jag har varit nere på stan, och har fortfarande inte internet! Sååååå segt!
Men jag ska nog in till stan imorgon igen, så jag skriver direkt när jag har intenet! Tänker inte svika er mina underbara läsare :)
När jag har skrivit ett inlägg går detinte ladda upp någon bild - aas segt!
Så ni får klara er utan :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vilken konstig tjej du är..... :O

2010-02-24 @ 23:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0