Morsning korsning :*

Godmorgon, är uppe tidigt idag!
Såg ni att jag hade 4 inlägg igår? :D Värsta nice , en bra start liksom!
Jag har mina perioder då jag känner för att blogga och inte känner för att blogga alls!

Igår kväll gick jag och Tim till Claes där det var några boys!
Dom drack, jag rökte vattenpipa, höhö :*
Men det blev inte så länge, så vi drog hem, kollade på "seven pounds" med Will Smith, och fyfan vilken sorglig film!
Men den va verkligen sjukt bra, rekomenderas verkligen!

Just nu ligger jag och Tim i hans säng, han letar filmer som vi kan se och jag sitter här..
Vi är som ett jävla gift par, jag lovar, tror vi pussades typ 2 gånger igår, ingen när vi skulle sova, ingen än så länge idag. Lär väll bli typ 2 stycken idag med.. Kul
Aja, ska inte klaga, går inte att göra nått åt det iaf!

Livet suger







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0