Hidd&Diss


Abort - Tänk om man inte skulle få göra abort, tänk hur många olyckliga tonåringar det skulle finnas överallt.
Och världen skulle ju typ va full med folk, för tänk hur många det är som gör abort!
Och till alla er som är imot abort - Hur många "barn" dör inte vid sex? Det är fan samma sak! När man gör
abort kan man säga att det bara är en liten spermie som har råkat fastna som man vill få bort, det är ju inte ett
barn än fan! Så jag är för abort! Verkligen!
Extra pengar - Behöver inte säga så mycket! Ni fattar! Extra pengar som dyker upp! (y)
Kladdkaka & sprutgrädde - Muuums, en varm kladdkaka med sprutgrädde, blir inte mycket bättre!
Och det blir ju säkert grädde över, och då kan man använda fantasin och använda resten av grädden till nått annat ;) grr

Tim - Han är tråkig, okåt och inte kärleksfull över huvudtaget! Som ni har märkt i dom senaste inläggen jag har skrivit så märker ni nog att jag stör mej rätt så mycket på det här! Men han är min pojkvän, så ska inte skriva av mej allt för mycket om hur han är!
Min mobil är trasig - Känner mej seriöst helt jävla handikappad utan den, så just nu lever jag på Tims Mobil, vilket han hatar! Men så är det! Det va nått skit med mjukvaran, så fick hem någon påse jag skulle lägga den i och sen skicka ivägen den till 3 igen. Men sen tar det säkert 2 veckor att få hem den! *pust*
H&M = sega - Ni vet, jag beställde ju underkläder från H&M för ett bra tag sen, la ju in bild på det.
Jag har fått hem halva paketet i alla fall och nästa halva kommer nu i veckan skulle jag tro! Men det var ju typ 8 veckor sen jag beställde! Menar dom att det ska ta fucking 8 hela veckor för att få hem allt man har beställt!
Segt som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0