Heeeje :)

Ja ni brudar :) Hur har ni det i kylan? Här är det fucking 16 minus, imorse hade det tydligen vatt 26 minus ;o
Just nu ligger jag i Tims säng och har det skönt medans han och Claes är ute på ön och åker snöskoter.
Fyfan så skönt att jag inte följde med.. Förra gången förfrös jag ju mina fötter så jag knappt kunde gå på dom dagen efter:(

Mitt liv är så fruuuktansvärt tråkigt just nu asså, mitt och tims förhållande suger, jag vill kunna göra vad jag vill utan att någon bryr sig, jag vill kunna se ut som jag vill, ha piercingar i hela ansiktet om jag nu skulle vilja det, jag vågar inte riktigt säga "vem" jag är, jag har inga pengar och kan därför inte köpa allt jag vill ha! Det enda jag ser fram imot nu är sommaren!

Hultan och bli svinit full, fylla 18 och min present blir en tattuering! Blir att tattuera underarmen. När jag gjorde min i somras så hade jag ju velat haft den på underarmen, men fick jag det för min snälla far..? Nej! Han sa att jag måste vänta tills jag är 18, och i sommar fyller jag 18 så tvekar inte det minsta! Jag tror jag vet vad jag ska ha :)
Ni vet en sån där gammaldags mikrofon som man brukar se i gamla filmer, en sån och typ massa noter och sånt runt om, små blommor och så :) Kanske att det ska hänga ett par hörlurar över mikrofonen liksom :)
Pappa tyckte jag skulle ha någon färg runt om som går från själv bilden och sen blir ljusare och ljusare ju längre ut den kommer, ni fattar :) Åååh längtar som ett as :) Kom på en sak till, att runt om vill jag ju ha noter och det ju, så då ska jag ta noter från en speciell låt och under hela mitt liv, om det är någon verkligen speciell låt som påminner om nått så kan man tattuera in dom noterna där runt om!
Åh så smart jag äääär :* Mums på tattisar :)


Typ så här, ni vet en sån mikrofon och sån där noter, fast det ska vara blommor och så runt om :) Jag vill nog ha noterna som dom är på första bilden :) Men fan det är ju ett tag kvar, så kanske ångrar mej :)








Kommentarer
Postat av: Lisa

Snyyyyggt!!!!! :D

2010-02-22 @ 13:41:41
URL: http://lisasofiapettersson.blogg.se/
Postat av: bex

bara en tanke...

men det första jag tänkte när jag läste att du ville ha noter från en "riktig" låt om man säger så...

var... well, alexandras låt.



I dunno. var bara en tanke, inte menat som ett påhopp att du ska tatuera in nåt som är relaterat till henne, men om jag inte minns fel hade du planer på det...? eller... det kanske var allmänt prat.. jag vet inte.

som sagt, bara en tanke. som jag fortf inte vet om jag skulle skrivit. ta det inte på fel sätt.



ta hand om dig <3 kram

2010-02-23 @ 14:09:46
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0