Heeeeej jättedålig uppdatering :)...

....Ja hejhej på dej! Ville bara informera lite om hur allt ligger till!
Har fortfarande inget internet hemma, min data är cp så har fått en lånedata som också är cp för jag kan typ inte blogga från den -.- Livet är hårt!
Jag väntar bara på att få tillbaka min vanliga data och internet så kommer jag komma igång med en gång och börja blogga som vanligt (y)

Jaha, vad fan har jag gjort under den här lååånga tiden jag inte har bloggat då...
Hmm.. Typ... eeehhhmm... jag vet inte! ;o
Vad ska jag skriva? Något intressant.. hmm... åt precis en hel citron? :D
Fyfan så surt, men va sugen på nått :) Okej, det va inte kul!

Btw, min mobil är med cp.. Fan va allt är cp för mej ;o
Den har slutat fungera typ, när jag sätter på den så står det "ingen täckning" hela tiden, och då visar den att jag inte har nått batteri, och när jag sätter i mobilladdaren kommer det upp att jag måste sätta i ett sony ericsson batteri!
WTF liksom! Jag har en sony ericsson mobil, så det är väll klart som fan jag har ett sony ericsson batteri i eller?

Menmen.. Idag är det bara 7 veckor kvar till vi i klassen åker till Spanien!
Satans gutt! Ska bli skitkul att åka flygplan för första gången :D mwihi :*

Just det.. Förra helgen va det fest hos Tove, och jag duschade där och dom har massa järn i vattnet, så mitt hår är typ grönt nu?! Vågar inte färga blont för att få bort det, för då går väll mitt hår av, och vågar inte ta silverschampoo för det ska tydligen inte funka iaf! Men Lina kom med en smart ide som tydligen ska funka och inte sliter på håret! Men det tänker jag inte berätta för er kära läsare (:
Men funkar inte det så tar jag fan och rakar av mej håret!
Ne där skoja jag, det skulle jag aldrig göra, men känner mig rätt så sugen på brunt asså! Men skulle nog ångra mej rätt så fort!

Ooookej, det blev ett långt inlägg, förstår om ni inte orkade läsa hela (för det skulle aldrig jag göra) så jag ska sluta skriva nu vettni brudar!
Men jag kanske skriver sen :D Det skulle väll va bra? :)
Puss på er gullungar, och fortsätt komma in på min blogg varje dag för rätt som det är kör jag igång igen :) 


Kommentarer
Postat av: jenniferlarsson

Vill du utses till Veckans blogg? anmäl dig här:



http://jenniferlaarsson.blogg.se/2010/february/-veckans-blogg.html#comment

2010-02-21 @ 20:00:27
URL: http://jenniferlaarsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är bara att använda någon slags syra som finns på apoteket tror jag^^ nåt på a.

2010-03-01 @ 23:19:34
URL: http://www.atombomb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0