Good evening! :*

Ligger ensamen hemma hos Tim i hans varma säng och kollar på "Road trip, beer pong".
Han är och bastar och bögar sig med Claes och dom!
Imorgon bitti blir det ungdomsmottagningen, fixa fler p-piller, sen blir det att gå förbi resecentrum - uppgradera busskortet, sen fixa dricka! Och imorgon kväll blir det ferre ferre ferre hos Stoffis Stoffis Stoffis med lilla Tove :)
Kanske Sara och Dorina med :) Det ska bli väldigt trevligt :D
Eftersom jag inte har någon mobil så kan jag inte ta några kort, men får sno toves eller nått och ta kort med hennes :)

Just nu väntar jag bara på att Tim ska höra av sig så jag kan gå och möta han och ta lite frisk luft! host
Menmen, ha det gött så skriver jag imorgon eller sen ! Blir skit bra!
Btw, hoppas ni gillar min hiss&diss :) Jag vet nått mer ni skulle gilla, mina naglar - på fötterna med :) För det glittrar woooosa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0