Dagen efter liksom..

Helluuu! :)
Trevlig kväll igår skulle man kunna säga! Hände väll inget speciellt precis, men det är kul det med :D
Vill bara säga förlåt om jag var jobbig, eftersom jag sprang runt och skrek "Jaaag är feeesten" senare på kvällen då min dricka hade tagit slut..  Och förlåt Alex för jag bet dej i armen, men du var faktist jobbig och jag visste inget annat sätt att komma förbi dej! Så jag fick ta i med hårdhanskarna!
Väntar nervöst på att det ska komma upp några snygga bilder på facebook!
Vid halv 3 drog jag och Tove hem, åt rostade mackor, och sen myste vi ner oss i sängen och somnade så sött :)
Mwhihi, men ska ner till Tim nu så han slipper sitta själv och äta!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0